Obilježavanje Svjetskog dana radija – 13. veljače 2016.
Prigodom ovogodišnjeg obilježavanja Svjetskog dana radija, Udruga europskih radija (AER), s više od 4.500 članica-radija, iz cijele Europe, podsjeća da je radio odličan model za povezivanje ljudi, što dokazuje i nedavno objavljeno (10. veljače o.g.) istraživanje provedeno u Njemačkoj, Francuskoj i Velikoj Britaniji.
Istraživanje Radioplayer pokazuje, primjerice, da;
- 82% kupaca automobila nikada ne bi razmotrili kupnju automobila bez radija,
- 84% kupaca automobila "uvijek" ili "uglavnom" slušaju radio na svakom putovanju,
- unatoč alternativnim audio mogućnostima 74% od svih ispitanika u automobilu sluša radio.
Ključne poveznice ovog istraživanja su da;
- 80% stanovništva EU-a sluša radio najmanje 2 do 3 sata dnevno, uglavnom lokalne ili regionalne programe,
- radio Free-To-Air je jednostavan za korištenje,
- u izvanrednim situacijama (prirodne ili neke druge katastrofe) radio je prvi medij za informiranje javnosti,
- prema istraživanju Eurobarometra (EB82), provedenom u jesen 2014., radio je medij kojem se najviše vjeruje.
Španjolska radijska akademija 2010. godine pokrenula je inicijativu za obilježavanje Svjetskog dana radija. UNESCO je na 36. Općoj skupštini, u studenom 2011. godine, ovaj prijedlog i prihvatio te usvojio odluku da se 13. veljače proglasi Svjetskim danom radija. Iza ovog projekta stoji uvjerenje svih dionika, globalno, da je neophodno poticati intenzivnije umrežavanje i međunarodnu suradnju među radio postajama te podizanja svijesti o radiju kao mediju.