EN

Predstavljanje programa političkih stranaka - učestali upiti nakladnika o mogućnostima emitiranja programa

Prema odredbi čl. 2. st. 1. t. 15. Zakona o elektroničkim medijima (NN 153/09, 84/11, 94/13, 136/13; dalje ZEM) oglašavanje je svaki oblik oglasa emitiran u zamjenu za plaćanje ili za sličnu naknadu ili emitiranje u svrhu samopromidžbe od strane javnog ili privatnog poduzeća ili fizičke osobe u vezi s trgovinom, poslovanjem, obrtništvom ili strukom kako bi se promicala nabava roba ili usluga, uključujući nepokretnu imovinu, prava i obveze, u zamjenu za plaćanje.

Odredbom čl. 2. st. 1. t. 19. sponzorstvo je svaki doprinos javnih ili privatnih poduzeća ili fizičkih osoba, koje nisu uključene u pružanje audiovizualnih medijskih usluga ili proizvodnju audiovizualnih djela, financiranja audiovizualnih medijskih usluga ili programa u svrhu promicanja njihova imena, zaštitnog znaka, ugleda, djelatnosti ili proizvoda.

Obzirom na navedeno, i u svezi s navedenim odredbama ZEM-a, skrećemo pažnju da prema odredbi čl. 30. st. 3. ZEM-a, nije dopušteno oglašavanje političkih stranaka, koalicija i nezavisnih zastupnika predstavničkih tijela, osim za vrijeme izborne promidžbe sukladno posebnom zakonu, te da prema odredbi čl. 35 ZEM-a političke stranke i koalicije ne smiju biti sponzori audiovizualnog ili radijskog programa, osim u vrijeme izborne promidžbe sukladno posebnom zakonu.

© 2025 Agencija za elektroničke medije, Jagićeva 31, 10 000 ZAGREB, HRVATSKA
kontaktirajte nas