Samoregulacija i koregulacija RSS
Iskustvo nekih zemalja Europske unije pokazuje da instrumenti
koregulacije i samoregulacije mogu igrati važnu ulogu u
osiguravanju visoke razine zaštite potrošača. Slijedom toga,
Agencija za elektroničke medije će poticati pružatelje medijskih
usluga da za regulaciju određenih područja ili rješavanje
problema utvrde pravila ponašanja ili smjernice kroz postupak
samoregulacije ili koregulacije.
Samoregulacija predstavlja vrstu dobrovoljne inicijative koja
gospodarskim subjektima, socijalnim partnerima, nevladinim
organizacijama ili udrugama omogućava da donesu zajedničke
smjernice između sebe i za sebe, što nužno ne isključuje
sudjelovanje zakonodavca ili regulatora u postupku.
Samoregulacija može biti dopunska metoda za provedbu određenih
odredbi Zakona o elektroničkim medijima ili za rješavanje
određenih problema, ali ona ne predstavlja zamjenu za obveze
nacionalnog regulatora.
Koregulacija predstavlja pravnu poveznicu između samoregulacije i nacionalnog regulatora i trebala bi osigurati mogućnost uplitanja regulatora u slučaju da ciljevi utvrđeni zakonom nisu ispunjeni.
Pravila o odvajanju radijskog oglašavanja od uredničkog sadržaja
- Radne grupe za koregulaciju 04.06.2013. Pogledaj više
- Održan pripremni sastanak koregulacije 07.02.2013. Pogledaj više
- Pravila o odvajanju radijskog oglašavanja 18.12.2012. Pogledaj više
- Održan je sastanak Radne skupine za izradu koregulativnog akta u vezi oglašavanja nezdrave hrane prema djeci u audiovizualnim komercijalnim komunikacijama 04.06.2012. Pogledaj više
Primaj e-mail obavijesti o novom sadržaju u ovoj kategoriji