Pogledajte sva tri spota nacionalne kampanje „Birajmo što gledamo“
Birajmo što gledamo“ nacionalna je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije (AEM), čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece.
Svakodnevni izbor što i kako naša djeca gledaju i kako se nose sa sadržajima u medijima, oblikuje njihove društvene odnose, ali i vrijeme raspoloživo za školu i druge aktivnosti. Istraživanja pokazuju da djeca povećavaju potrošnju medija i to najčešće rade korištenjem više medija istodobno a uloga medija prepoznata je kao središnja u procesima socijalizacije i emocionalnog razvoja tijekom ranog djetinjstva.
Naša kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. U sklopu kampanje snimljena su tri videospota s temama; nasilje, neprimjereni sadržaji i nerealne medijske slike.
Osim spotova na nacionalnim i lokalnim televizijama, u pripremi su i Preporuke za sigurno korištenje medija, a u planu su i radionice za medijske djelatnike.
Pogledajte sva tri promocijska spota 'Birajmo što gledamo'.