EN

Pogledajte sva tri spota nacionalne kampanje „Birajmo što gledamo“

Birajmo što gledamo“ nacionalna je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije (AEM), čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece.

Svakodnevni izbor što i kako naša djeca gledaju i kako se nose sa sadržajima u medijima, oblikuje njihove društvene odnose,  ali i  vrijeme raspoloživo za školu i druge aktivnosti.  Istraživanja pokazuju da djeca povećavaju potrošnju medija i to najčešće rade korištenjem više medija istodobno a uloga medija prepoznata je kao središnja u procesima socijalizacije i emocionalnog razvoja tijekom ranog djetinjstva.

Naša kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. U sklopu kampanje snimljena su tri videospota s temama; nasilje, neprimjereni sadržaji i  nerealne medijske slike.

Osim spotova na nacionalnim i lokalnim televizijama, u pripremi su  i Preporuke za sigurno korištenje medija, a u planu su i radionice za medijske djelatnike.

Pogledajte sva tri promocijska spota 'Birajmo što gledamo'.

 

© 2025 Agencija za elektroničke medije, Jagićeva 31, 10 000 ZAGREB, HRVATSKA
kontaktirajte nas