EN

Razina svijesti javnosti o digitalizaciji osrednja, građani traže kvalitetnije TV programe i veći izbor besplatno dostupnih kanala

AEM je u sklopu projekta SEE DIGI TV, financiranog sredstvima EU IPA Fonda, naručila istraživanje kojim bi se analizirala svijest javnosti o digitalizaciji u Republici Hrvatskoj. Tvrtka IPSOS PULS je za potrebe analize obavila istraživanje CATI metodom na uzorku od 1021 osobe u prosincu 2012. godine. Zaključci istraživanja ukazuju da je stupanj informiranosti javnosti o procesu digitalizacije relativno nizak, te da većina ispitanika nije zadovoljna kvalitetom i kvantitetom ponude TV sadržaja koji se može gledati besplatno. Rezultati istraživanja vezano uz tehničku opremljenost kućanstava u Hrvatskoj TV prijamnicima novije tehnologije ekrana (plasma, LCD, led) ukazuju da čak 66% kućanstava koristi TV prijamnike starije tehnologije ekrana.
Istraživanje Analiza svijesti javnosti o digitalizaciji u Republici Hrvatskoj možete preuzeti ovdje.

Public awareness on digitization meidocre, citizens demand better quality and more FTA TV channels

As part of SEE DIGI TV project, a project co-financed by EU IPA Fund, Agency for electronic media ordered a CATI methodology based research. The research was conducted by IPSOS PULS that interviewed 1021 Croatian citizens in December 2012. The conclusions of the research implicate that level of public awareness about digitization is still relatively low and that most respondents indicated low level of satisfaction regarding quality and quantity of FTA channels. The research results also point to the modest penetraton of TV screens with advanced technologies (plasma, LCD, led) in Croatian households, with no less than 66% households still using „old type screens“ televisions.
The research „Public awareness about digitization in Republic Croatia“ is available here.

© 2025 Agencija za elektroničke medije, Jagićeva 31, 10 000 ZAGREB, HRVATSKA
kontaktirajte nas